Merhabalar ben 37 haftalık hamileyim ilk doğumum olacak ama doğum nasıl başlar nasıl olur hiç bilmiyorum hani ilk olarak insanın suyu mu geliyor yoksa nişan mı geliyor nişanın geldiğini nasıl anlıyoruz suyun geldiğini nasıl anlıyoruz nişan ya da su geldiğinde hemen hastaneye mi gitmemiz gerekiyor çok merak ediyorum bu soruları tecrübeli olanlar anlatabilir mi şimdiden teşekkür ediyorum