Kan testimin sonucu çıktı koskoca 0.05 🫠 aşırı bıktım…. aşırı….. aşılamaya gidiyorum artık oda olmazsa direk tüp bebeğe geçicem…. kalbim acıyor🥹 okadar caresiz kaldım ki, aşırı kotu hissediyorum kendimi aşırı….🥹🥹🥹 çok mutısuzum ya hayatmda bu kadar mutsuz olmamıştım, çok bıktım boyle olmasından🥹