Bende ilk ogluma cok hevesle ahşap sepet Beşik aldim 5 ya 6 aylıkken ayağa kalkmaya başlayınca park yatak aldik kendi odasinda da montesorri yatağı var şimdi ki aklım olsa bi park yatak alıp oda içinde acele etmezdim 3 yaşına geldi hala odasinda doğru düzgün yatmadı 🤦