Selam kızlar tekrar ben 39. Haftadayım bebeğim de tık yok siz bu haftalarda naptınız bebeginiz kacıncı haftada dogdu normal dogum düşünüyorum insallah sancınız falan oldumu nasıl gittiniz cok merak ediyorum benim doktorum rahım yumusamıs dedi arada regl sancılarım oluyor karnım serleşiyor onun dısında bieşy yok