Selam kizlar, bugün Doktorda randevum vardi 38+1 haftaligiz ve kizimin kilosu 3500gr olmus. Doktorum biraz fazla dedi doguma son 13 günüm kaldi.. Normal dogum olacak eger bu 13 gün icinde kendi gelmezse 12.02.23 de hastaneye yatisim yapilacak ve suni sancilara baslicaklar.. sizin bu haftalarda bebek kilosu nasildi ve büyük dogmasi dogumu zorlastirdi mi? Bide ben suni sancidan cok korkuyorum yaa burda pek de güzel seyler okumadim..