fasulyem_1321 38+5 de kontrle gttm 1 cm acikligim varmis ama sancim nstde var ama bn hissetmiyordum doktorm bol bol yuruyus yapmami söyledi 3 gun boyunca gunde 3 saat sabah ogle aksama yaydim ben yürüdüm merdiven ibip ciktm ve evde surekli plates topunda egzersz yaptm 39+1 de aciklgm 2 cm olmstu ve nişanım gelmişti sancm hala yok 39+2 de sabah suyum geldi bn bekledm azar azar geliyordu çünkü dokotrmla konstm yatis yapılması gerekli artik gel dedi ama zanci hala yok suni sanci yerine vajinal fitil istedim, oglen yatisim yapildi saat 13;00 de fitil takildi saat 16;05 de bebegmm dogdu