Yessiim Bugün gittim dört haftalık mışım haftaya çarşamba yine gideceğim kalp atışını duyarız dedi doktor çok heyecanlıyım ama kese de şuan bebek yok normal değil mi
Yessiim Yeniyim buralarda o dediğin yere nerden giriliyor bilmiyorum biraz kurcalayayım bakalım uygulamayı :)