Blossom Urfa’da tüp bebek yaptıran arkadaşlar hangi doktora gittiniz ya da gidiyorsunuz? Şu an ilaç kullananlar ilaç bulmakta sıkıntı yaşıyor musunuz? Malum tüp bebek ilaçları zor bulunuyor son dönemde.
K2-C2 Blossom ben de hamileyim Kadir yamana gidiyorum ama doktor ismini tüp bebek yapan bir arkadaşımdan almıştım
3babymom Blossom kesinlikle op Dr İmran ayhana gitmelisiniz mikro çip yöntemi ile aşılama yapıyor çok fazla alternatifleri var bence bı gidin mutlaka görüşün Çok iyi bı dr belki tup bebek denenmeden de olma şansınız vardır
Esracnplt Selâm🤗 eltim metrolife"ta kenan beye gidiyor. Ben 8 aylık hamileyim benimki kendisi oldu Tuna AKÇAL ’a gidiyorum. Ama ben her kontrole gittiğimde tuna hanım birilerine bebek müjdeliyor. Bi görüşmeni tavsiye ederim
Blossom Esracnplt Selam 🌸 Tüp bebek mi yaptırıyor eltin acaba? 😊 Tuna hanımı da listeme ekledim. Teşekkür ederim. 💜
Blossom 3babymom Aslında hamile kalabiliyorum. Eşimde de bende de sorun yok ama dış gebelik geçirdim iki kez. Sorun olmamasına rağmen gebelik oluşmuyor 7-8 ay oldu. Çok stres yaptık ondan kaynaklı diye düşünüyoruz. Yaşımız da 30 üstü olunca acele etmeye karar verdik. Dediğiniz doktoru da araştıracağım. Teşekkür ederim. 💜
3babymom Blossom anlıyorum haklısınız .. o zaman şansınız daha yuksek tedavi olmadan kalabiliyosunuz bence bı gidin tavsiye ederm bu doktoru Hakkınızda hayırlısı olsun