Hamilelikte çok kiloya takılmamak lazım bence yani benim kendi fikrim bu. Herhangi bir sağlık problemi yoksa şeker, tansiyon, triod gibi. Ben 26. Haftaya kadar 11 kilo almıştım bebeğim iriydi şekerim vs çıkmadı doktorum diyetisyene yönlendirdi açıkçası ben hiç uymadım. Tam olarak 14 kilo aldım belirli bir haftadan sonra durabiliyor kilo alımı çünkü. O yüzden çok takılma bu duruma canım eğer bebek sağlıklıysa ve senin herhangi bir sağlık problemin yoksa hamur işi dışında güzel beslen yeterli. Benim arkadaşım tam 30 kilo aldı kişiden kişiye değişiyor