Greeneyes1997 artık sindirim yavaşladığı için bu şekilde oluyor diye biliyorum canım benim benim de o haftaalrda ishal durumum oluyordu hatta afedersin dizlerim titriyordu bir sorun olmadı şu zamana kadar ama için rahat etmek isterse doktoruna danışabilirsin hayırlı doğumların olur inşallah 🥰