Ysmnpmk Aksuuu__ en soğrusu 14. Günü beklemek canım bende 13. Gün yapmıştım erken gebelik testi aşırı silik bir cizgi cıkmıstı meğerse kimyasal geçiriyomuşum 17. Gün betam 3.8e düşmüştü. En doğrusu kanı beklemek üzülmemek için
Umutlabekleyis Aksuuu__ ben 11. Günü yapmıştım birinci aşılamamda negatif cıkmıştı o kadar üzüldüm ki sonra 15 gün pozitif cıktı bence bekle
MorKelebek54 Aksuuu__ kuzum bizde bı kaç ay sonra aşılama düşünüyoruz ama nasıl yapiliyo hiç bilmiyorum bana anlatır mısın? Yani ne bilim aşama aşama anlatabilir misjn merak ediyorum internetten araştırıyorum ama istediğim şekilde anlatım bulamadım kuzum
tugba_67 Aksuuu__ ben 9.gun yaptım çok çok silik çıkmıştı o gün sağlık ocağına gidip kan vermiştim 9.3cikmisti ama 2gunde 1tekrar verdim yükselip yukselmedigine bakmak için çok şükür tutmuştu şuan 36+5 olduk insallah sizinde tutmuştur 🙏
edaizmm Merhaba arkadaşlar. Bende bu ay aşılama yaptırıyorum. Tedavi daha yeni başladı. İşlem için biraz korkularım var. çevremde yaptıran kimse yok sizlere sormak istedim. İşlem nasıl zor mu? Sonrasında sorun yaşadınız mı?