Kızlar doktordan geldim daha öncede yazmıştım buraya iki hafta önce gittiğimde 2 hafta ileriden gidiyor demişti şimdide bir hafta geri dedi iki haftada 150 gram almış sadece çok canım sıkıldı herşeyi de yiyorum iyi besleniyorum ama neden bu kadar az almış anlamadım 2kg olmuş dedi kaşar peyniri muz süt yumurta kuru yemiş herşeyi de yiyorum ama almamış anlamadım bu durumu yaşayan var mı