kızlar selam ben 28 ocak cumartesi aşılama oldum aşılama esnasında doktorum rahim ağzımın çok dar olduğunu söyledi, bu sanırım doğal gebe kalmaya engel bir durummuş aylardır boşa uğraşmışım yanı garip olan haziranda rahim filmi çektirdim ve orada bunu bilemediler. Rahim ağzı darlığı olan gebe kalan varmı gebelik sürecinde sıkıntı yaratacak birşey oldu mu ?