Ayse2733 bende ikinciyi planlı yaptm oğlum bu ay 6 yaşına girdi Şubat’ta kızım geliyo inşallah,keşke bu kadar yaş farkı olmasaydı diyorm oğlum arkadaşa kardeşe çok özlem duyuyor.Bende Sabirsizliktan adetime 4 gün kala kan verip o şekilde öğrenmiştim.Sizde erken öğrenmek istiyorsanız bence kan verin testte gününüz geçmeden çıkmıyor genelde.