hayalbahcem Kızlar 22 hftadayım ilk 3 ay mahvolmuştum düzelmişti ama bir kaç gündür midem bulanıyo yemek yiyesim gelmiyor kusma olmadı ama tekrar mı geri geliyor ne yapmam gerek doğuma da çok var korkuyorum 🥹
Sinemozy hayalbahcem ahh kuzum o kadar iyi anlıyorum ki seni ilk 3 ay bende mafolmuştum prilam iyi gelmişti ona rağmen kustuğum zamanlarda oluyodu tam geçti derken 20li haftalarda tekrar geldi 36ya gircez Allah’ın izniyle prilam içmesem halim vahim oluyo doğuma kadar devam edecek sanırsam umarım senin tekrar başlamaz 🌸
gmzhrn hayalbahcem 15. haftada birden kesilmişti benim kursmaları bugun 18+3 oldum ve aniden kusmalarim başladı gujum berbat geçiyor ekim gözüm kusmaktan silmeye başladı yine .o kadar kötüyüm ki
Mhtpflz hayalbahcem aynı canım ara ara yokluyor çok iştahım olmuyor bazen aşırı midem bulanıyor 22 haftayım bende
ensensr23 Aynısını yaşıyorum 22+3üm midem felaket yanıyor ve sürekli bulanıyor bişey yemeye içmeye korkuyorum😔
Bussul1 Bende aynı durumdayım 3 ayım çok bulantılıydı.tam rahatladım dedım 22.hafta tekrar ve sni bulantılarım başladı istah desen hiç yok 6 kılo verdım kılo da alamıyorum 😔