cansu15 Kızlar 17+3 haftamdayim devlet hastanesinde cinsiyet öğrenemedim deniyorlar özele git dediler. Bir kaç devlet hastanesinde gittim demediler cidden özelde önerebileceginiz özellikle cinsiyet için gittiğiniz doktor var mı 😌
Mavi11 cansu15 özele git ne alaka ya . Özeldeki doktor ise devletteki ne ? Agac korkulugu niyetine mi bekliyorlar hasthneyi
Tubatgn cansu15 Kim diyor bunları Allah aşkına ben devlet hastanesi takipliyim ve 13.haftamda cinsiyet öğrendim. Göstermeyen bir bebek ise doktor ne yapsın 🙃
cansu15 Tubatgn doktor söyledi :) gösterip göstermediğini bilmiyorum ki aldığım cevaplar biz bakmıyoruz Haftada sonra bı bakarız Özelden öğrenebilirsiniz siz hangi hastanede öğrendiniz
cansu15 Eymenslm gösterip göstermediğini bile bilmiyorum ki muaneye gidiyorum çıkıyorum bir şey olursa deriz diyorlar 😀😀
Zereniim Özele gidiyorum 12de kıza benziyor dedi devlettede bi göstereyim dedim 14de oda kıza benziyor dedi 16da özel doktorum kesin kız dedi Devletteki doktorda çok ilgiliydi ve bildi devlet özel diye ayrım yapmak pek doğru değil sanki
butterfly4 @cansu15 sizin haftanızda artık net bellidir cinsiyeti neden söylememekte bu kadar ısrar ediyorlar çok gıcık bi durum
Merveee_56 cansu15 canim banada devlette söylemediler haftam küçük diye ama senin haftan büyük söylemeleri gerekiyor artık özelde 12 haftada söylüyorlar devletteki bana direk 16 haftaya girmeden hicbirsey söylemem dedi bazıları çok katı oluyor cinsiyet konusunda duyduğuma göre küçük haftalarda kız bebek denildiginde aldıran oluyormuş
cansu15 Merveee_56 artık yasak falan diye duydum hastanede sıra beklerken detaylı yaparken iyi doktora denk gelirsen der demişlerdi özel şart oldu yani
Merveee_56 cansu15 detaylı ultrasona giriceksen bekle canim orda kesin öğrenirsin bir arkadaşıma 22.haftaya kadar kız dendi detaylı ultrasonda erkek olduğu öğrendi
Esmerim_2727 Bende devlete gidiyom 20 de erkek gibi dedi şuan 31 olduk net birsey demedi 2 kere erkek gibi dedi 20 haftadan sonra
Tubatgn cansu15 Ankara üniversitesi tıp fakültesi takipliyim canım en başından beri orası da sonuçta devlet hastanesi ve ben sormadan doktor direk suratıma söyledi. Çünkü bebek gösterdi ve doktor emindi. Benim arkadaşım 22.haftada öğrendi ve özel takipli. Bu bebeğe bağlı.
Esmerim_2727 cansu15 yok kiz detaylıca girmedim normal baktı erkek gibi dedi daha net öğrenemedim gecen haftada göstermedi