Seyma61
İlk hamilelikte benim tansiyon ve protein kaçağı vardı bebeğimin gelişimi 33 de durdu 37 de fark edildi acil ameliyat oldum. İkinci de tansiyon yoktu sadece protein kaçağı vardı diyet yaptım 8 kilo aldım tansiyon çıkmadı gelişimi güzeldi 37 de sancım çıktı acil ameliyat oldum. Dikkat etmen önemli canım sadece protein kaçağı sıkıntı değil tansiyon eşlik ederse sıkıntı