Bende 31 haftalık gebeyim. Geçen cumartesiden beridir ilaç kullanıyorum 6 saatte 1 tane ursactive diye bi ilaç. yarın yine kan verecem değerlerim düşmezse 32. Haftada alacağını söyledi doktor bebeği. Kakasını yeme ihtimali çok yüksek oluyomuş o zaman o yüzden İnşallah ilaç işe yarar. Çok geçmiş olsun.