Gozzdee Canım göğüs pompası ben araştırdım aldım .Ama wee baby pompası var mesela sadece 20 tl ‘di eltim almış oda iş görüyor para vermem çok diyorsan sagarsın bardaga koyarsın yeterli olur oda .Mesela ben spor salonuna başlayacağım doğumdan 40-50 gün sonrası annem kayınvalideme bırakacağım bebeği işim olucak dışarı gideceğim vs süt sağmak için .Birde süt çok gelir mesela bebek emmez göğüslerde ateş sızlama oluyor mecbur o sütü sağman lazım .Veya bebek emmeyecek gügüsten sagıp şırıngayla vermen gerekecek .Lazım olabilecek birşey yani illakiiç pahalı almana gerek yok .Ben manuel Avent aldım elektrikliler premature bebeklerde kullanıyorlarmış genelde .We baby göğüs pompasını sadece alıpta işini görebilirsin 🎊