öğrendiğim zaman ilk hafta bırakmak zor oldu yani içmek istedim ve içtim az bi şekilde ancak sonradan zaten midemi bulandırdığı için bıraktım içme düşüncesi bile tuhaf hissettiriyo çok şükür bu vesileyle bırakmış oldum
azaltarak başlayabilirsin gerçekten çok zararı varmış onun için her seyi yapmalısın aklına geldiğinde başka bi şey ye unuttursun falan