BbabyMom Kızlar geçen bırı gebeliğinde balık yağını kullandığını soylemıstı neden acaba kullanılıyor bılıyormusunuz
mminiginannesi10 BbabyMom bebek icinde senin icinde faydalı, ama onun yerine omega haplarida var güzel. Regenesis max, imom omega gibi
Gizzgzz BbabyMom doktor öneriyor bana da imom omega verdi içinde sadece balık yağı değil birsürü takviye vitamin var bebek iyi beslenin diye veriliyor bana doğumdan sonraki 3 ay dahil kullanmam gerektiğini söyledi
Gizzgzz BbabyMom hamilelik öncesi başladım bebek doğduktan 3 ay sonra bırakamam gerekiyormuş ben doktor tavsiyesi olmadan kendim başlamıştım hamilelik düşünüyorum diye doktorum da imom olduğunu duyunca tamam bununla devam et başka bişeye gerek yok demişti daha sonra iki doktora gitmek durumunda kaldım onlarda bununla devam et dedi hamilelerin geneli bunu kullanıyor
BbabyMom Bıraz araştırdım ama gebelık doğumda bıde süt arttırıcı olarak ayrı ayrı çıkıyor hangsını kullandınız acaba memnun kaldınız mı 😊
Gizzgzz BbabyMom şu an gebelik için olanı kullanıyorum öncesinde de onu kullandım ama doğumdan sonra emzirme dönemi için olanı alacağım bunu da kullanabilirim farketmiyor pek fazla :)
bendiyebiriii BbabyMom beyin gelişimi, bağışıklık için çok önemli. Son 3 ay veriyor bazı doktorlar belki haftanız gelmediyse vermemiştir bilmiyorum. Ben multivitamin olarak elenatal 2 kullanıyorum, omega 3 olarak da krilom
Gizzgzz Sdnrysf d vitamini olarak damla verdi bana doktorum şöyle diyim sana imom kullanıyorum Devit-3 d vitamini damlası Magnorm magnezyum Vegaferon Fort kan demir hapı Bunların hepsini kullanıyorum