Kukulikukuli12 Asel_meva 41+1 de 3700 54 cm dogdu kızım. Ama ultrasonda 39.haftada 3900 gözüküyordu kılosu. 🙄 Zaten doktor 200-300 gr oynar demişti. Yani fazla da olabilir eksik de.
annelinkoo Asel_meva hafta ilerledikçe daha hızlı boy kilo artışı oluyo ama usg yanıladabiliyo eksik ya da fazla çıkabiliyo böyle
1asel-duru 40+6 da 3.350 doğdu sezeryanla aldılar doğum kanalına girmediği için 3 buçuk çıkmışti USG de yanılma payı olabiliyor
yinehamile Asel_meva 41+1′de 3485 gram, 51 cm doğdu 40. Haftada doktor yaklaşık 3,5 kilo civarında demişti.
Asel_meva melike098 ben 40+5 oldum halen bişey yok şimdi hastanedeyim daha girmedim sıramı bekliyorum inş suni sancı ile başlatırlar
melike098 Asel_meva suni sancı ile normal dogurdum h8c sancım agrim yoktu hafta aşımı olduğu için suni sancı verdiler
ardenmom melike098 nasıl geçti suni sancı ile doğumunuz. Yarın sabah benim de yatışım olacak. Suni sancı verecekler. Öneriniz var mı?
2bebeannesiii Asel_meva Kızım 40+5 haftalık 3 kilo 90 gram doğdu . Oğlum 40+3 haftalık 3 kilo 585 gram doğdu . Ultrasondaki kilosuyla aynıydı ikiside .