Merhabalar arkadaşlar kanımda enfeksiyon çıktığı için sağlık ocağı doktor antibiyotik ( CEFEC 1000 MG ) başladı maalesef merkez de oturmuyorum o yüzden kadın doğumcuya gidip danışamadım. Hamileliğinde bu antibiyotiği kullanan var mı kullanmak istemiyorum ama eşim doktor hamile olduğunu bilerek yazdı mecbur kullanacaksın diyor ne yapmalıyım