13+3 üm ama hafta olarak önden gidiyorum ve ilk defa bugün hissettim çok minik bi kabarcık gibiydi tah rahmin orada, bağırsak hareketidir demeyin çok tuhaftı eminim ki hissettim ve o anda direkt tansiyonum düştü, baygınlık geçirecektim. Sizde de böyle oldu mu hiç 🥺