yagmur-68 evet olabilir tabi bende ilaçsız adet olamıyorum. Sürekli söktürücü ile tarlusal ile oluyorum. 8 yaşında bi kızım var. Son 1 yılda iki kez daha hamile kaldım ancak ikisinde de kalbi durdu ve düşükle sonuçlandı. Bende bir kardeşi olsun istyorum çok ama maalesef biz adet olamaynca çok zor. O yüzden sürekli doktora gidiyorum ve yumurtlama takibi yapıyor, hap ve iğneler veriyor her seferinde:( zor bir süreç ama oluyor. İnşallah yine nasip olur hayırlısıyla🙏