Aaaysee 1prensannesi__ canım test bozuk sanki yani çizgi yok ama bi tuhaf,bide senin beben 2 aylık değil miydi istiyor musun yani yanlış anlama merak ettim sadece 😊
1prensannesi__ Mrsfly nino033 Mervvvever Rmsc Aaaysee Balbebek012 Kızlar baktım sonradan böyle ikinci çizgi belli silik çıktı bitane daha yaptım çıkmadı anlamadım 🤷🏻♀️
1prensannesi__ Aaaysee Estağfurullah canım Kız yok daha oğlum çok küçük istemiyorum ama daha adet olmadım spiral da taktıramadm eşim korunuyor ama kaç gündür mide bulantısı korktum açıkcası bi test yapayım dedim
Mugeliya 1prensannesi__ bence ikincide cok silik cizgi var sanki var gibi en iyidi kan ver guzel haberlerini bekliyoruz insllh
1prensannesi__ Mrsfly nerdeyse 1 aydır olmadım bidaki reglime 7 gün var dün aşırı derece sancılı kasık ağrısı oldu 2 gündür hafif mide bulantısı
Mrsfly 1prensannesi__ canım o kadar zaman olmadıysan bence bi doktora gitmenee fayda var.. başka bir sorun olabilir
minikmucizeemaak 1prensannesi__ Benimde 16. Gün gecikmeden testler negatif 10 gün daha bekleyelim dedi doktor bakalım bekliyorum inşAllah bu bekleyişimin sebebi bebeğimdir 🤲🏻❤️
ldmzki https://share.icloud.com/photos/0baLPlRp-QLw5dTkOtv6N7tQQ Benim bu kadar silik ne olduğunu anlamadım 😏
ldmzki ldmzki kızlar bunun için ne düşünüyorsunuz erken gebelik testi hiç böyle bir şey yaşayan oldu mu?
FatmaAselinAnnesi_60 1prensannesi__ kiz sen daha yeni doğum yapmamişmiydin varsada hayırlı olsun 😂😂😊😊