Melissargun Dun akşam 8de nişanım geldi sabah 7de suyum gelmeye başladı su an hastanedeyim sancılarım 15 dkkada 1 geliyor ama 1 cm açılmam var sabahtan beri 1 cm. Dua edin kızlar . Ne zaman açılmam olur tahminen ??
Yesimalmila Melissargun ayy dualarım seninle benimde gece 12 de geldi nişanim bir bucuk iki saatte bir sanci yokluyor duruyorum öyle evde sancinin sıklaşmasini bekliyorum.
umranozby Melissargun güzel doğumlarınız olsun inşallah 😊 bir avazda kurtulun bende şu doğuruyorum başlığını atmak istiyorum artık 🙏🤰🏻
Aysehatun Melissargun Rabbim hayirlisiyla saglikla sihhatle kucagina almayi nasip etsin canim insallah
[silindi] Yesimalmila bu duayı çok oku. Bende çok işe yaramıştı. Eğer özel hastanede yapıyorsan doğumu sürekli sucak duşa gir sürekli beline su tut .