Evet kızlar bende birgün yazarmıyım yasarmıyım bugünleri derken çok şükür nasip oldu evliliğimin 8.ayında başladığım tedaviye 3.senemde çok şükür femara ve yumurta takibiyle hamile kaldım miniğimi öğrendim gebelik şekerim olduğu için 26 gün hastanede yattım çıktım 38 haftada kontrole gittiğimde düzensiz şekerden yatış verdiler geçen hafta pazartesi 23 ocakta yattım ve yukarda doğum kararı verdiler öğlen 2 de propess taktılar ipli fitil gibi normal doğum için akşam uzeri sancılarım başladı ama açılma yoktu ertesi gün yani 24 ocak salı günü açılmam hala 1 cm di ve burnum kanamaya başladı bende pıhtılaşma olduğu için doktorlar korktu ve propessi çekip sezaryen kararı aldıklarki bende sezaryen istiyordum çünkü normal doğum hiç istememiştim neyse hazırladır 14.00 da ameliyathaneye aldılar belimden iğne vurdular ve uyuştu başladılar doktorlar dokunduğumuzu hissedersin bebeği çıkarırken sarsılırsın ama korkma dediler üzerimi örttüler ve 14.12 de bebeğimin ağlama sesini duydum ve benide ağlama tuttu cinsiyeti sordular sağlıklımı dedim evet dediler o an herşey durmuş kızıma odaklanmıştım ve dedikleri gibi ne kustum ne titredim ne sarsıldım normaldim yani bitti beni ve bebeğimi ayılma odasına aldılar yarım saat bebeğimi görüp yalnız kalınca beni tekrar ağlama tuttu negatif testler haplar ameliyatlar iğneler her ay umutla beklediğim umutla verdiğim negatif çıkan kanlar duyduğum laflar derken bebeğime baktıkça şükür edip dua edip hüngür hüngür ağladım ebe geldi bebeğimi emzirdi bana kum torbası koydular yarım saat sonra odaya çıkardılar bebeğimin kan şekeri çok düşük çıktı hemen emzirmemi söylediler annem ve eşim gelince bebeği görünce ağlama tuttu eşim ağlamam ben diyordu ki hıçkıra hıçkıra ağladı kızımızı görünce bebeğimi giydirdi annem bende 5 saat sonra sondayi çıkarıp üzerimi giydirdiler ve ilk ayağa kaldırdılar baş dönmem kusmam olmadı tuvalete gidip geldim ağrım oldu ama mecbur kalktım sonra yatmaya devam ettim 😂 Ha herkes gez yürü canın acısın diyolar ama asla zorlamayın kendinizi çünkü sızısı çok kötü ben yatınca kalkamadim oturunca yatamadım çok zordu ama yürüyüp yürümemekle alakası yok ben sürekli yattığım halde çok şükür 6.gunumde tamamen ayağa kalktım sezaryenim 3.gunude sütüm tamamen geldi yürümek kalkmak çok zor ama sezaryen olduğuma asla pişman değilim sakın korkmayın sizin ve bebeğiniz için hangisi hayırlısıysa onu yapın normal diye zorlamayın yani 🥰 Ve çok güzel bişeymiş rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin çok güzel bir duygu kokusu varlığı teni rabbim korusun evlatlarımızı 🤲🥰🥰🥰