bebekgeliyo Sanırsam yanlış hatırlamıyorsam 17.haftada hissettim ilk hareketlerini şimdi 23.haftadayız ve kıpır kıpırlar içimde hatta detaylı ultrasonda birinin yüzünü göremedik bile döndü arkasını durdu orada 😅
sonnenschein bebekgeliyo bende 23.haftamdayım ama öyle kıpır kıpır değiller yani geceleri aktifler gündüzleri pek hareketli değiller
sonnenschein _mmmmellek ben de 16 da hissettim ilk ama 23teyim henüz çok aktif değiller sanırım biraz daha beklemeliyim🥰