Kucuk_melegim Kizlar bebeğim cok güzel hareket ediyordu 37+6 da birden durdu hareketleri cok cok az hareket ediyor suanda 38 olduk normal mi dun nstde biraz sancı gözüktü ondanmi anlamadim
Mom-babyyy Kucuk_melegim benimde öyleydi 38 hafta da gittim gayet keyfi yerinde dedi doktor alanı daraliyorum diye oyleler eskisi gibi kıpır kıpır değiller hatta baya can yakıyorlar
Kucuk_melegim Aslihanfs bende bugün geldm hastaneye hareketleri nstde çok iyi çıkıyor ama ben hissetmiyorum
Kucuk_melegim Mom-babyyy hic hissetmiyom ama ben 2 gun öncesi cok hareketliydi nstye bagladilar öyle oynuyor ama sorsan 1 kere hissetim sadece
Aasel34 Yatarken takip et sol tarafına uzan dr günde 10 hareket etmesi normal .altına düşerse gel demişti
Kucuk_melegim Aasel34 bende şimdi doktordan geliyorm sancilarimdan dolayi karnım sertleşiyor o yuzden hissetmiyorm ama yoksa hareketleri çökmüş 2cm açıklığım var