Seresozge ben bir gece yattım doğumhane katınta. Benim en hoşuma giden şey normal doğumda sancı çekerken sancı odası diye bir saçmalık yok. Kendi odanda ailenle beraber duruyosun. Doğum zamanı gelince doğumhaneye giriyorsun. Bütün odalar tek kişilik temiz yemek olayı falan bence gayet iyi. Binnur hn. Normal olarak bakar her doğuma ama sen sezeryan istiyorum dediğinde kararı sana bırakır yani. Gece falan gidersen fark ödeyip kendi doktorunu çağırtabiliyosun geliyor. Normal 750 tl sezeryan 1100 tl isteğe bağlı sezeryan 1600 tl doktorunu çağırtırsan 550 tl di galiba yanlış hatırlamıyorsam.