Benim hamileliğimin riskli olduğunu söylemişti Ege üniv. Dr, arkadaşımın tavsiyesi üzerine Dr Ahmet kilyar beye gitmistim o kadar iyi bir doktorki size anlatamam muayene olmadan yarım saat konuştu benimle stresimi üzerimden almıştı sonra bebeğimin kalp atışını dinletti herşey yolunda demişti şuan 3 aylık hamileyim ona gidiyorum çok tavsiye ederim çok bilgili bir doktor inanın paragoz birisi degiil her şekilde yardımcı oluyor ikili test detaylı ultrason için çok makul bı fiyat çıkarmadı ortaya çok memmunum