Kızlar merhaba ilk keseyi gördüğüm zaman doktorun bana vermiş olduğu ultrason kağıdında 1 D 0.49 cm yazıyor diğerinde yani bana gelişmemiş dediği ultrason kağıdında ise GS 0.58 cm yazıyor sorum şu diğerinde d yazıp neden bunda gs yazıyor bileniniz varlı gs gebelik kesesi demekmiş ama d ne demek bilemiyorum