Sudeuzum Sedass01 Özgür beye gidiyorum ilk gebeliğim ve doğumumu onda yaptım şimdi 2. Ye gebeyim yine özgür beyde devam ediyorum tavsiye ederim 🤗
olmezbusra11 Sedass01 bend özgür takipliyim çok memnunum eda hanımı ve Gülşah hanımı da duydum ama Osman beyi ilk defa duyuyorum bilgim yok o yüzden
Buse-ozdmr Sedass01 eda hanıma gidiyorum haftaya cuma doğumum var o yaptıracak😍 bıdaha hamıle kalsam gene ona gıderım
Melike658 Sedass01 canım ben bir defa algomede gittim kontrole Osman beye iyi bir insan gibiydi devamlı hastalarına ilgisi alakası nasıl olur bilemem doktorum hastahaneyi değişmişti geri kendi doktoruma döndüm
Buse-ozdmr Sedass01 hiö bilmiyorum canım bu hafta yıllık izinde haftaya işe başlıcak diye biliyorum cumartesı gunlerıde yarım gun oluyomuş galıba hastanede o yuzden ben haftaya cuma sectım doğum tarıhımı
Syda_01 Buse-ozdmr kaç haftalık hamilesiniz acaba bende eda hanıma gidiyorum 37 haftalık hamileyim pazartesi kontrolüm var dogum tarihi verecek buyuk ihtimalle ne zamana verir Merak ettim