Zeynepozcan Haftayla ilgili açılan postlara gereksiz diyorsunuz fakat sizin açmış olduğunuz bu postunda çok faydalı olduğunu düşünmüyorum.Çünkü kimse siz böyle yazdınız diye buna uygun davranmaya çalışmayacak. Çevresinde bir şeyler danışabileceği birisi olmayan, ilk gebeliğinin heyecanı ve endişesini yaşayan birçok kişi, siz her ne kadar rahatsız olsanızda bununla ilgili post açacaktır ve açmalıda.Hangi post kime göre daha önemli kime göre değil.Bunun önceliğini siz belirleyemezsiniz. Başlıklar ortada.. İlginizi çekene girer, çekmeyene girmezsiniz.bu kadar açık ve net.Lütfen kimseye bu konuda müdahale etmeye çalışıp kendinize bunu vazife görmeyin.