Seymasahinyildiz Yaşayan var mı acaba daha doktor randevuma var bende internetten araştırdım gebelerin %25 i yaşıyor falan yazıyordu. Sağ kolumun ağrısından uyanıyorum geceleri bileklerim falan tutmuyor resmen
segah06 Seymasahinyildiz el baş parmaklarımı resmen bükemiyorum. Dibine dek yaşıyorum bu durumu. Parmaklarım uyuşuyor, ağrıyor, kitlenip kalıyor. Doktorum bileklik takmamı önerdi ama geçmiyor