Sip85 Selam kızlar 35 yaş üstü olup da gebe kalanlar yazabilir mi ne gibi zorlukları var yada zorluk çektiniz mi 20 li yaşlarınıza göre fark var mı? Benim ilk gebeliğim 37 yaşındayım biraz endişeliyim yaşım büyük olduğu için.
Aybarsmom_ Sip85 annem 40 yaşında 3. Çocuğuna yani kardesime hamileydi. Bel ağrısı fazla yaşadı. Onun dışında bir sorun yasamadi şükür. Ne kalıtsal bir hastalık ne de başka bir sorun. Ama bu herkeste aynı olucak değil tabikii. Gerekli testleri yaptırıp, düzenli kontrol olduktan sonra sorun olmaz diye düşünüyorum ☺️ Allah’ım kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Emineedrk Sip85 annem 38 yaşında doğurmuş beni çok rahat gebelik geçirdim dedi her işimi yapıyordum falan diye anlatıyordu ama bünyeyle alakalı sanırım ben 25 yaşımdayım bende de var eklem ağrısı bel ağrısı sırt ağrısı sonlara yaklaştıkça biraz yoruyor sanırım ablacım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍❤️🌺
CmreKsidar Sip85 teyzem ilk çocuğunu 37 de doğurdu hiç bir sıkıntı yaşamadı normal doğum yaptı hatta suan 6 yaşında kızı suan 2. Ciyi düşünüyor ☺️
Sip85 Aybarsmom_ Kızlar içimi rahatlattınız valla ya. 10 haftalık hamileyim bide bulantısı dışında şimdiye kadar yapılan tahlillerimin hepsi temiz çıktı kanama bel ağrısu falan da yok şimdilik ama ilerleyen günlerde bilemiyorum tabi ne olacağını
tazeanne_20 37 yaşımdayım,26. Haftadayız. Bugüne kadar çok sıkıntı yaşamadım, 87 kilo ile hamile kaldığım için doktorum kilo konusunda hassas,şu ana kadar 5 kilo aldım sadece. Plesanta biraz aşağıdaymış kilo alırsan erken doğum riskin olabilir dedi o kadar
Sip85 tazeanne_20 ben 53 kilo ile gebe kaldım 10 haftalık hamileyim hâlâ 53 kiloyum şimdiye kadar bir problem çıkmadı ama ilerleyen günlerde de inşallah çıkmaz çok sağolun için rahatladı💙
Sip85 Emineedrk çok teşekkür ederim canım🥰 benim ilk gebeliğim geç evlendim ben. 1.5 senelik evliyim daha. Ağrım sızım yok mide bulantısı var sadece o da normal. Testlerim temiz çıktı şimdiye kadar ki şükürler olsun🤲
Halimbey Kayınvalidem ufak görümcemi 35inde doğurmuş son ayına kadar da çalışmış, kuzenimde 35inde doğurdu hiç sorun yaşamadı içinizi ferah tutun
Sip85 Halimbey biraz sinirlerimi bozdular da korktum o yüzden insanların yaşadıklarını öğrenmek istedim. Çok teşekkürler sağolun 🥰🙏
bademli_puding Sip85 bence yaşın o kadarda büyük değil bizim burda 40 ından sonra gebe kalan o kadar insan var ki az önce kontrolüm vardı kaç kişi vardı sırada bi bilsen 😅
Sip85 bademli_puding yok yaşım büyük değil zaten tipim de küçük duruyor ama 35 yaş sonrası tıpta ileri yaş gebeliği olarak geçiyor ya ondan dolayı sordum. Yoksa kendimi yaşlı falan görmüyorum şükür ☺️
Sinemal Canım 40 yaşındayım, 35.haftadayım ilk gebeliğim herhangi bir sıkıntı yok benim zaten belimde düzleşme olduğu için onun vermiş olduğu ağrılar oluyor onu da magnezyum ile rahatlıyorum, aslına bakarsan kişisel bir durum Rabbim sağlıkla sorunsuz bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah hepimize
Mucizem33 Sip85 komsumuz 43 yasinda doğum yaptı masallah sağlıklı sıhhatli surekli kontrollerine gitti gereken testleri yapt i bi sknti olmadi . Bi yakınımla suan ayni haftalık hamileyiz 38 yasinda masallah bir sorun yok 23 haftalik🙏🏻 rabbim sağ sağlım kucağınıza almayı nasip etsin cümlemize
Sip85 Mucizem33 çok teşekkür ederim🥰 bitane doktor sinirimi bozdu hamileyim dedim kaç yaşındasın dedi 37 yaşımdayım diyince büyük cesaret falan filan dedi sanki doğum yaparsam mezara gidecekmişim gibi yaşlı hissettirdi bana kendimi kaldı ki yaşımı gösteren biride değilim korktum öyle diyince. Bunu söyleyen doğum doktoru değil bu arada plastik cerrah
Dnzmom Sip85 ilk gebelikte 35 yaşındaydım, şu an 2. Ye hamileyim 38 yaşındayım. Bu hamilelik ilkine göre daha zor geçiyor.Oğlumdan dolayı belki de bel kalça ağrısı çekiyorum😥 bünyeden bünyeye değişiyor.Genetik test falan da yaptırdık yaş itibari ile herhangi bir sıkıntı çıkmadı şükür 🙏 Sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir inşallah içini ferah tut 🙏
burcin-2202 Sip85 bende seninle aynıyım ilk gebeliğim 26 . Haftadayız . Hala devam eden mide bulantım dışında şimdilik bi sıkıntı yok . Ben bel fıtığından ameliyatta olmuş biriryim, ve hala başka bel fıtığımda var ama çok şükür şimdilik iyi ilerliyor . Tabiki ağırlaştıkça yük bazı ağrılar oluyor onlarda normal her yaşta gebelikte görülebiliyor . İçini rahat tut yaşla bi alakası yok . Bebeğine ve kendine odaklan güzel bi hamilelik geçir inşallah . Sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz bebişlerimizi .
Sip85 burcin-2202 amin canım çok teşekkürler 🥰🙏 sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Saçma sapan insanlar kafa karıştırıyor işte. Bizde haliyle etkileniyoruz boş insanların düşüncelerinden 💙
Sip85 Dnzmom genetik tesl önceden yaptırmıştım bir sorun çıkmamıştı çok pahalı zaten isterlerse o testi gösteririm. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bacım 💜
Sip85 Mucizem33 evet ama gereksiz yere sinir bozmaya da gerek yok yani. Sanki 60 yaşında kadınım öyle bi dedi ki kendimi kötü hissettirdi yani