DuyguDnmz Dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcısı ile yıkadım, yumuşacık oldular canım öneririm kesinlikle.
Anne sütü almazsa veya az gelirse mama takviyesi yapıyorlar bu yüzden biberon almalısın. Ben avent cam en küçük boy biberon aldım. Emzikte avent tercih ettim ☺️