Öğretmen anneler size bir sorum olacak. Haftaya 28.haftama gireceğim, rahatsızlıklarımdan ötürü 32.haftaya kadar rapor kullanacağım ama bu sene içinde aldığım rapor 19 gün olmuş. 4 hafta daha rapor kullanabilir miyim bu durumda? 40 gün sınırını geçersem ne olur? Bilgilendirme yapabilecek olan varsa sevinirim.