minik18 Kızlar 31 haftaligim dün farkettim lavoboda oturduğumda dış tarafları şişmiş gibi ama normalde hissedilmiyor normalmi
Asdfgh Ben kide oyle canm yenı farkettım 33 haftalıgım şiş degıl de sankı ayıptır soyleme si ordan kılo almıs gibi ama dogumdan sonra iniyormus sanırım