seyma_nur34 Kızlar 15+6 da folik asidi bıraktım sorun olur mu? Doktora gidemedim bilginiz var mıdır acaba
Ginger_ seyma_nur34 canım doktor multivitamin veriyor ama onun içinde de folik asit oluyor bence korkmana gerek yok kontrole gittiğinde başka takviye istersin
cemileyuzgulec seyma_nur34 folik asit doktor 3 ay kullanmamızı öneriyor …sende 3 ay boyunca kullanan bebeğin gelişimi için iyi folik asit
Babykalamar seyma_nur34 benin kullandigim multi vitamini icinde folik asitte var. 36 haftaligim gebeligimin basindan beri kullaniyorum doguma kadar biraktirmiyor doktorum
seyma_nur34 Ginger_ tamam canım çok teşekkürler 10 Şubat’ta gidicem inşallah bakalım bir sorun olmaz inşallah
seyma_nur34 cemileyuzgulec kullandım zaten şuan 16+3 üm ama gec bıraktım gibime geldi, muayene sureme daha var
AzraFarah cemileyuzgulec sağlık ocağı doktoruda,kendi gittiğim kadın doğum uzmanı da sabah akşam iki taneye çıkardı. Demir eksikliği çok düşük benim ki, değerlere göre belirlenir
Pank AzraFarah kisiden kisiye degisir canim bende senin gibi fazla dozda kullandim gunluk 1200 mgr yani 3 adet