Kızlar bugün sabah 9:30 da çatlatma iğnesi vuruldum. Doktorum yarın saat 17:30 18:00 gibi yapacağız dedi aşılamayı. Bu 2. Aşılamam. Saati erken gibi geldi ama doktoruma 3-4 kere sordum erken değil mi 36 saat olması gerekmiyor mu diye. O da bana saatte sorun yok dedi. 32-33. Saatte yapacak. Bu şekilde yaptıran oldu mu acaba. Ben mi kuruntu yapıyorum panik oldum biraz 🙁