Eren_umay2 benımkıde alışkın ama gece hep benı arar benle uykuya dalar hep genelde he emınım gene uyur ama ana yuregı işte🥲🤤 benımde hastane eve 10dkka bendede ılk doğumdan kalan bır fobı ve deprem sonrası oluşan panık atak tarzı bse var o yüzden tedırgınlık var seseryan korkusu deılde tamamen ortamla alakalı hayırlısı dıyorum brbrımıze dua edelim ınsaşlah