Eren_umay2 37. Haftadayim herşey hazır kızımın adı Aden normal doğum olacak inşallah ama bu haftalar herşey çok kötüleşti uyku düzenim gitti öncelikle bebişin hareketleri çok saglamlasti bazen can yakıyor ve maşallah hiç yerinde durmuyor baş ağrısı olmak üzere kemik bütün vücudumun ağrısı magnezyum hapi kullanmaya rağmen sabahları dayak yemişim gibi uyanıyorum aşırı derecede sıcak basması sürekli terleme olayı var yanıyorum resmen bu soğuk havalarda cam açık uyuyorim yoksa nefes alamıyorum akıntılarım da artış oldu çatı muayenesi zaten olduktan sonra enfeksiyon kaptı vajinam doktor ilaç da yazmıyor niyeyse anlamadım günde bes kez külot degisiyorum her günde duşa giriyorum vücudumu yıkıyorum en azından bolca susadigim bir hafta hemoroid olan yerim baskıdan çok daha kötüleşti çok ağrıyor eeskiye göre gotumin üstüne zor oturuyorum artık affedersiniz cinselligin tamamen bittiği dönemler kısacası doğursam da kurtulsam kafasindayim ha bide ağırlıktan hiçbir yere kalkamıyorum sancılar var geceleri de kasık ağrısı var bide ekstra baş dönmesi ekliyorum saçma rüyalar görmeye başladım bu siralar bide çok depresif ruh halinde yım bu haftalar depresyon girdim sanırım surekli çişim geliyor bide idrara koşarak gidiyorum geceleri hele daha beter vajindamda bu hafta hatta iki haftadır baskı var ağırlık çöküyor gibi bu kadar değil daha ama aklıma gelenler