civcivsuyum Kızlar emzirme sütyeni ve atleti gerekli mi ? Hangisi daha kullanışlı ? Kaç adet bulunsa yeter ?
Merveee_56 civcivsuyum ama sana tavsiyem alicaksan bez tarzı değilde orkide markasının kaplı emzirme sutyenleri var onlardan al
ilzannliy civcivsuyum ben de durayım şurada… normal sütyenlerim bi tık sıkıyor ama göğüslerin rahat ve hava alması lazımmış mastit vs. oluyor diyorlar atlet olmasada sütyen düşünüyorum. Ebebekte geçenlerde 3 al 2 öde kampanyasi vardı hatta oraya bakacağım. Gelen yorumlara da bi bakalım kimler neler diyecek 🤭🤭🤭🙄😁
2022bebeki civcivsuyum Kesinlikle atlet oneririrm kış bebeği olacaksa hele ki sadece göğsümu aciyorum emzirecegim zaman hiçbir yerim açılmıyor
Elisa90 Merhaba. 5 aylık bir bebek annesi olarak tavsiyem kesinlikle emzirme atleti almanız. Sütyen cok kullanışlı olmadı benim için. Ama atlet hayat kurtarıcı bir parca. En az iki tane alın.
kakara İşk kızımda dagiden emzirme atleti almıstım ve 2.5 sene boyunca rahat bir şekilde kullandım şimdi yine dagiden alacagım sütyeni kulalnamadım ama atlet asırı rahat oluyor
prensesinannesi94 civcivsuyum benim doğumum nisanda olucak ben 2 tane kaplı emzirme sütyeni aldım denediğimde rahattı ama uzun süreli kullanım için hangisi daha iyi olur bilmiyorum oyüzden 2 tanede atlet alıcam sanırım
ilkimbebee civcivsuyum canım ben de hem atlet hem sütyen alcaktım sonra emzirme sütyeni aldım e bebekten ama gereksiz olduğunu gördüm kaplı Balensiz aldım eğer alıcaksan balenli al yoksa e bebekteki yumuşak ama babaanne sütyeni gibi 😅 atlet gerekli değil bence eğer baktım çok kullanışlı olursa doğumdan sonra sütyen alırım fakat balenli
Elisam22 civcivsuyum bitane emzirme akletm var bide kaplı e bebekten beya renk sudyen aldm bitane dha aklet almayı düşünüyorum şubatta doğum yapicam evim çok sıcak degil