20+1 den selam kızceler acaba kullandığım ilaclardan mı kaynaklı bılmıyorum cok uykuluyum halsızlık var sureklı gozum kapanır gibi oluyo oysakı uykumuda alıyorum yani acaba bu dönem mi böyle yoksa demir vitamin ilaçları falan mı etkı edıyo benım gibi uyku halınde olan var mı