Kizlar 8 günlük gecikmem var ayni zamnda 2 hafta oncesi serviks enfeksiyonu olduğumu öğrendim gecikmenin 4.gunu kaset test yaptim negatif. Zaten duzenli iliskide olmadi. Simdi tekrar kaset test yapsammi ya da persembeye randevum var o gune kadar olmazsam beta hcg mi istetsem? Ayni zamanda servikste bi sertlik hissediyorum enfeksiyondan kaynaklida olabilir bu gecikmeye neden olur mu? Yasayan var mi?