eda22 Aysel_krdg daha çok küçük bu haftalarda cinsiyet tahmini için çok erken 12 haftadan sonra ancak gösterirse belli olur
Mustafayigitvebeytugannesi Aysel_krdg şuan için kız ama küçük olduğu için yanılma payı yüksek 10. Haftadan sonra daha net belli olur o zman çünkü kesen de bebekte tam yerine oturmuş oluyor 🥰 o zman etiketle tekrar bakıyim canım 🌺
menessare Hiç anlamam kese den meseden ama kız hissettim ilk görünce sağlıklı sıhhatli olsun inşallah hepimizin ki ❤️