Merhaba hanımlar dün gece belime inanılmaz bir agrı girdi bu saat oldu hala cıkmadı ağrı. Agrıyla birlikte regl sancısı gibi sancı girdi. Ama o sancı 1 saat içinde geçti. Bebek hareketleri normal. Ama ara ara regl sancısı giriyor geciyor bel ağrım hiç geçmedi. Randevumda yarın. 36+3 haftalıgım napsam bilemedim.