Semanuur canım inan alakası yok onunla. İlk dogumumda oğlumu 40+6 da kucağıma aldım. Ne karnım düştü, ne sancım ne açıklığım vardı. Ama hep devam ettim yürüyüştü, ilişkiydi, squatti… Çok da faydasını gördüm. Doktorum 40+2 de baktığında böyle giderse sezeryana alıcam dedi. Ama ne olduysa bir anda oldu benim. 40+5 te muayene sonra nişanım geldi. Ertesi sabah 5 te suyum geldi ki hala sancım yoktu. Öğlen 13:20 de evladimi kucağıma aldım. Yaptığımız şeyler doğumu hemen baslatmasa da doğum anında çok fayda ediyor. Açılmam çok hızlı olmuştu bunların sayesinde. Sadece vakti saatini bekliyor bebişleri